Friday, October 7, 2016

Viamax maximizer 6






+

Viamax Maximizer Potenza Vill bertta om min erfarenhet. Har inte ngra problema med erektionen egentligen. Visst kan jag sakna det dr stenhrda, nstan uomo smrtande stndet hade i tonren. Lste om Maximizer och det beskrevs att uomo skulle ta 2 pillole dagligen. Tnkte att det r vl bttre n att ta en hstdos Innan uomo skall fino. P. det R ju det som r avsikten med preparatet det andra, Viamax potenza Tabs. Medlet (stod DET) var ven reggiseno som uppiggande och innehll lite VITAMINER. Allts 2 flugor i en smll. Hur som helst, tog en tablett p kvllen, vid 21 ca. Efter Kanske 20 minuter s Pirra brjade det att i underlivet. Efter ngra timmar knde jag mig riktigt pigg. Framt 1 p natten var skakis jag lite. Ungefr som om uomo r Nerv infr Ngot Eller pirrig. Nr jag kom hem vid 7 p morgonen var det bara KRT att Sova. Pitten var stenhrd :) Kunde inte Sova p hela dagen. Frst framt 2 p allts Natten Efter 42 vakna timmar, Kunde jag Sova. Med 2 Glas rdvin. Tar nu bara halv dos av medlet. P. SE om det blir mer balanserat d. Ngon Annan som har erfarenhet och vill bertta Funkar det p Sikt Eller blir uomo som en amfetaminknarkare p s. k. naturpreparat Viamax Maximizer Potenza




No comments:

Post a Comment